Fitness Romana

zajišťuje pravidelné lekce a kurzy a individuální hodiny pilates, aqua aerobicu, jogy, zdravotního cvičení a dalších jiných forem cvičení převážně v Brně a okolí.

Zabýváme se zdravotní stránkou cvičení. Dbáme na to, abyste se naučili správné pohybové stereotypy a mohli fungovat v běžném denním režimu bez problémů a bez bolesti.

 

Zvláštní péči věnujeme maminkám po porodu a lidem s bolavými zády.

Pravidelně organizujeme cvičební víkendové pobyty na zajímavých lokacích v české republice i aktivní sportovní dovolené v zahraničí.


Těšíme se na Vás, na cvičenou :-)

Co cvičíme

NOVÉ KURZY AEROBICU VE VODĚ

bazén ZŠ Horní, bazén Kraví Hora více informací

 

WELLNESS VÍKEND VALEČ

Nově se na Vás těšíme v krásném hotelu Valeč, nedaleko od nám známých Hrotovic... více informací

 

AKTIVNÍ VÍKEND HROTOVICE

Velmi oblíbená víkendová cvičební akce plná různorodých lekcí od těch nejnáročnějších (intervalový trénink, spinning) až po ty pomalé (joga, pilates). Paralelně probíhá 3-5 lekcí, takže si můžete vybrat, které se zrovna chcete účastnit. Opět připravujeme nějaké novinky a překvapení. Těšte se! My se těšíme na Vás! více informací

 

REZERVACE NA LEKCE BRNO VINOHRADY

  REZERVACE  LEKCÍ: Prosím pozor, přešli jsme na INTERNÍ SYSTÉM  a pro rezervaci na lekce nás kontaktujte na emailu: info@fitromana.cz   V závislosti na Vašem požadavku Vám bude vytvořen účet a potom už si můžete rezervovat lekce sami. Děkuji za pochopení.   REZERVACE PRO TY, KDO UŽ MAJÍ VYTVOŘENÝ ÚČET TADY     více informací

 

CENÍK LEKCÍ OD 1.1.2019

Otevřené lekce FIT ROMANA:  nutno rezervovat !!!     více informací

 

Pilates

Nabízíme skupinové lekce i individuální poradenství.Pilates je cvičení, které vyvinul Joseph Hubertus Pilates před více než 100 lety. Inspiroval se ve starých kulturách. Cílem je propojení a vědomá souhra těla a mysli, jde o cvičení z oblasti body and mind. Cvičení rozvíjí koordinaci, sílu, rovnováhu, flexibilitu a dýchání. Propracovává zádové, břišní a hýžďové svalstvo jako základ správného držení těla. Účelem je posílení centra – jádra těla tzv. "Power house". Celkově vypracovává dlouhé, štíhlé svaly. S důrazem na správné dýchání okysličuje svaly a podporuje cirkulaci krve. Pilates nevyčerpává, spíše dodává energii. Metoda Pilates nepoužívá nespočetná opakování až do únavy svalů, naopak vytváří podpůrný systém pomocí pozvolného vypracování jednotlivých svalových skupin s cílem dosažení harmonického celku. Pohybové sekvence jsou v každém programu promyšleně vypracovány tak, aby odbouraly špatné návyky a nenásilnou formou posílily celé tělo a jeho držení.Cvičí se naboso. Vhodná je měkká podložka.   Ze své vlastní zkušenosti musím říct, že i po výhřezu plotýnky lze normálně fungovat bez bolesti zad (i v průběhu těhotenství) a k tomu se věnovat běžným aktivitám, které jsou dostupné... Ráda Vám pomůžu, když to bude v mých silách... Těším se na Vás! více informací

 

KURZY PO PORODU

KURZY PO PORODU - diastáza, pánevní dno, pevné břicho TERMÍNY: v tuto chvíli nejsou k dispozici   Pokud máte o cvičení zájem, ozvěte se mi na e-mail: romana@fitromana.cz   FITSTUDIO JANA, Veveří 57, brno   více informací

 

BLOG

Má cesta k pilates a celkovému rozvoji.... více informací